Frågesvaar..

Bästavän/er? Hmm.. Jag har många bästavänner! Saga, Vilja, Elin, Tilda, Frida O  fler!

Vad har du i din väska? Just nu har jag faktiskt ingen väska.. Jag brukar mest ha sakerna i fikan, men det är väl: Linnsvätska, Pengar, Mobil och nycklar! 

Vad heter du på Draw Something och Instagram? Instagram: Clara_Fransisca
Draw Something: Clara D.


Knögglar eller viker du toapappret? O.O Haha Inte nåt jag riktigt tänker på men jag tror jag knögglar...

Snyggaste tjejen/killen i klassen? haha det du!

3 saker på bokstaven S du gillar? Saga!! Sommar, Smultron!

3 saker på S du inte gillar? Snor, Slemm, Sommar som e kall...

Varför har du alltid så fiina kläder? Tack vad glad jag blir! Hmm... Vet nt riktigt vad jag ska svara.. :D

Vart köper du dina kläder? Mest på Monki, Hm, Gina tricot (Ibland...) Weekday och ibland på secondhand :)

Kan inte du visa en video/foton från di garderob? Jo det kan jag göra någongång!

Favorit stil? Vet inte riktigt.. Men skate stil tycker jag e as snyggt!

Favorit godis? Choklad och sura!

JOrdgubbar elr Hallon? Jordgubbar, Hallon kan ha larver i sig....

favorit läsk? Smultron soda!

Vad heter du i mellan namn? Fransisca Elisabeth
 
vad vill du heta om du inte hette Clara? Coco eller My

Favorit Lana del Rey låt? Ojjj svååårt... Jag tycker om alla!

favorit chips? svenska lant chips..

Favorit semester land? ´Frankrike eller Grekland!!

Tack för alla frågor! Jag tycker faktiskt det va as kul att svara på alla frågor så jag ska nog ha en till nångång! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0