EtT fOtO i TiMmEn

08.10
image descriptionVaknar, inser att jag kmr kommma försent eftersom jag börjar 08.30.

09.00
image description Sitter på tyskan och gör colash (stavning?)

10.00
image description Jag och Vilja går hem till mig en stund, sen möter vi saga och går till lunchen.

11.00
image description
 Sitter på lunchen, jag gjorde en fin tatoo på min hand. Det va Lasange till lunch.. Naammnam

12.00
image description 
Är på resursen.. Harri ladda ner ett spel på min teele.

13.00
Va på träslöjden. Tyvär glömde jag att ta biild där..

14.00
Fortfarande på träslöjden :P

15.00
image description Jag, Saga, Vilja och Elin va hemma hos mig och baka klaaddkaka.

16.00
image description 
Vi satt och kollade på Greys ett tag sen gick alla heeem.

17.00
image description Satt och ritade.

18.00
image description 
Jag och pappa gick och köpte mat på Donken och chips på ICA. Och åt det..

19.00
image description 
Tog ut linserna och lite så.

20.00
image description 
Beundrade den stora regnbågen utanför fönstret.

21.00
Höll på med en hemsida så man kan kolla på gratis massa tvserier. Tog ingen bild då sry jah glöömdee...


 
22.00
image description 
Tittade på New Girl och HappyEndings.

23.30
image description 
Sitter här nu och gör detta inlägg!
´

Ok, lite slarvigt med bilderna, glömde typ bort först att ta bilder och massa.. men aja, på söndag när jag saga elin o vilja ska till skansen ska jah också ha ett foto i timmen ;)
COPYRIGHT PÅ ALLA BILDER.

Kommentarer
Postat av: Viljaa

Yey gör det här igeeen...btw feeeet snyygg man kände sig på bilderna .... :s

2012-05-12 @ 01:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0